Sprawozdania finansowe Dakar
Dane bilansowe DAKAR
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 76 709 657,84 | 73 146 921,56 | 70 068 840,88 | 82 240 743,45 | 82 830 424,75 | 86 004 697,77 |
A. Aktywa trwałe | 65 307 327,72 | 66 399 181,49 | 54 013 740,03 | 56 547 110,91 | 61 223 279,28 | 65 388 720,56 |
B. Aktywa obrotowe | 11 402 330,12 | 5 447 740,07 | 16 055 100,85 | 25 693 632,54 | 21 607 145,47 | 20 615 977,21 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 1 300 000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 76 709 657,84 | 73 146 921,56 | 70 068 840,88 | 82 240 743,45 | 82 830 424,75 | 86 004 697,77 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 54 027 454,00 | 58 668 391,32 | 60 260 271,25 | 66 417 498,18 | 75 846 856,06 | 81 866 106,66 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 0,00 | 14 478 530,24 | 9 808 569,63 | 15 823 245,27 | 6 983 568,69 | 4 138 591,11 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 16 660 503,50 | 10 627 079,65 | 1 577 609,93 | 8 768 485,45 | 5 405 824,11 | 3 302 198,20 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 5 789 304,63 | 3 583 940,09 | 7 999 585,81 | 7 011 023,22 | 1 574 927,04 | 836 392,91 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia