Zarząd firmy DACHKOMPLEX CENTRUM POKRYĆ DACHOWYCH ŁUKASZ CHRUŚCIEL - ŁUKASZ CHRUŚCIEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ CHRUŚCIEL (CEIDG)
ŁUKASZ CHRUŚCIEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DACHKOMPLEX CENTRUM POKRYĆ DACHOWYCH ŁUKASZ CHRUŚCIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNA 1, PL-33-140, BRZOZÓWKA. Główny zakres działalności ŁUKASZ CHRUŚCIEL to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych i inne. NIP DACHKOMPLEX CENTRUM POKRYĆ DACHOWYCH ŁUKASZ CHRUŚCIEL: 8732947051. REGON DACHKOMPLEX CENTRUM POKRYĆ DACHOWYCH ŁUKASZ CHRUŚCIEL: 120845196.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ CHRUŚCIEL
Więcej informacji o DACHKOMPLEX CENTRUM POKRYĆ DACHOWYCH ŁUKASZ CHRUŚCIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio