Zarząd firmy DACH-TEAM JACEK KWIDZIŃSKI - JACEK KWIDZIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JACEK KWIDZIŃSKI (CEIDG)
JACEK KWIDZIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DACH-TEAM JACEK KWIDZIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARTYZANTÓW 10, PL-83-342, KAMIENICA KRÓLEWSKA. Główny zakres działalności JACEK KWIDZIŃSKI to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP DACH-TEAM JACEK KWIDZIŃSKI: 5891588479. REGON DACH-TEAM JACEK KWIDZIŃSKI: 36505503000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JACEK KWIDZIŃSKI
Więcej informacji o DACH-TEAM JACEK KWIDZIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.