Firma DĄBROWSKI JAROSŁAW P.P.H.U BROPER Jarosław Dąbrowski
| Ocena | |||
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Firma DĄBROWSKI JAROSŁAW P.P.H.U BROPER JAROSŁAW DĄBROWSKI została założona 2003-07-16 i obecnie mieści się przy DAMBONIA 1739, PL-45-861, OPOLE. Główna działalność firmy to roboty budowlane budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, pozostały transport lądowy pasażerski, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty wykończeniowe budowlane, różny usługi indywidualne, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DĄBROWSKI JAROSŁAW P.P.H.U BROPER Jarosław Dąbrowski (REGON 00000000000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.