Zarząd firmy DA GRASSO Korzeń Damian w spadku - Damian Korzeń, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Damian Korzeń (CEIDG)
Damian Korzeń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DA GRASSO KORZEŃ DAMIAN W SPADKU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-08-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA DUCHA ŚWIĘTEGO 6B, PL-39-300, MIELEC. Główny zakres działalności Damian Korzeń to Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) (PKD główne: 56.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP DA GRASSO KORZEŃ DAMIAN W SPADKU: 8172117287. REGON DA GRASSO KORZEŃ DAMIAN W SPADKU: 180454603.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Damian Korzeń
Więcej informacji o DA GRASSO KORZEŃ DAMIAN W SPADKU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?