Zarząd firmy Czysty Tłumik DPF KRZYSZTOF SOBECZKO - KRZYSZTOF SOBECZKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF SOBECZKO (CEIDG)
KRZYSZTOF SOBECZKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CZYSTY TŁUMIK DPF KRZYSZTOF SOBECZKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-01-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEONA WITKOWSKIEGO 11, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności KRZYSZTOF SOBECZKO to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja pozostałego cywilnego sprzętu transportowego, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, pośrednictwo w zakresie działalności wspomagającej prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP CZYSTY TŁUMIK DPF KRZYSZTOF SOBECZKO: 6421940784. REGON CZYSTY TŁUMIK DPF KRZYSZTOF SOBECZKO: 277228808.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF SOBECZKO
Więcej informacji o CZYSTY TŁUMIK DPF KRZYSZTOF SOBECZKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby