Zarząd firmy CZUBAJ BARTOSZ BAD-TECH - BARTOSZ CZUBAJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTOSZ CZUBAJ (CEIDG)
BARTOSZ CZUBAJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CZUBAJ BARTOSZ BAD-TECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RÓŻANA 1E, PL-75-220, KOSZALIN. Główny zakres działalności BARTOSZ CZUBAJ to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP CZUBAJ BARTOSZ BAD-TECH: 4990245196. REGON CZUBAJ BARTOSZ BAD-TECH: 320954559.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTOSZ CZUBAJ
Więcej informacji o CZUBAJ BARTOSZ BAD-TECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio