Zarząd firmy Cztery Łapy Krzysztof Klejbuk - Krzysztof Klejbuk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Klejbuk (CEIDG)
Krzysztof Klejbuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CZTERY ŁAPY KRZYSZTOF KLEJBUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NAD WIERZBAKIEM 22, PL-60-612, POZNAŃ. Główny zakres działalności Krzysztof Klejbuk to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP CZTERY ŁAPY KRZYSZTOF KLEJBUK: 7871706089. REGON CZTERY ŁAPY KRZYSZTOF KLEJBUK: 302438553.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Klejbuk
Więcej informacji o CZTERY ŁAPY KRZYSZTOF KLEJBUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld