Zarząd firmy CZESŁAW MIKOŁAJCZYK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - CZESŁAW MIKOŁAJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza CZESŁAW MIKOŁAJCZYK (CEIDG)
CZESŁAW MIKOŁAJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CZESŁAW MIKOŁAJCZYK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-09-25 i ma swoją siedzibę pod adresem 159, PL-46-320, WIERZBIE. Główny zakres działalności CZESŁAW MIKOŁAJCZYK to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP CZESŁAW MIKOŁAJCZYK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 8321107071. REGON CZESŁAW MIKOŁAJCZYK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 10040545500000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Największe centrum inżynieryjne Google'a w UE jest w Polsce. I jeszcze urośnie
Magdalena Kotlarczyk, szefowa Google'a w Polsce, mówi o skokowym wzroście liczby pracowników polskiego oddziału, tworzonych u nas globalnych rozwiązaniach i zmianach spowodowanych przez rozwój
Od pomysłu do kontraktora armii. Iceye wchodzi do pierwszej ligi firm high tech
Polsko-fiński producent satelitów zbroi się w kontrakty i coraz śmielej myśli o giełdzie. Z jego technologii korzystają armie z trzech kontynentów. W przyszłym roku chce wynieść na orbitę 50
UKNF wesprze walkę o uczciwe wykupy na GPW
UKNF poparł Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Proponuje zmiany w przymusowym wykupie akcji spółek giełdowych. Nowe zasady - z progiem 90 proc. i ceną z wezwania - mają lepiej chronić