Zarząd firmy CZAS NA EVENT MARTYNA JANASZEK - MARTYNA JANASZEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTYNA JANASZEK (CEIDG)
MARTYNA JANASZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CZAS NA EVENT MARTYNA JANASZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOLOMITOWA 58, PL-25-705, KIELCE. Główny zakres działalności MARTYNA JANASZEK to Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 77.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo w zakresie działalności wspomagającej prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowane, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP CZAS NA EVENT MARTYNA JANASZEK: 6572872537. REGON CZAS NA EVENT MARTYNA JANASZEK: 54025806800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTYNA JANASZEK
Więcej informacji o CZAS NA EVENT MARTYNA JANASZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.