Zarząd firmy CZAJKOWSKI MACIEJ Firma P.H.U. JABOR - Maciej Czajkowski - MACIEJ CZAJKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ CZAJKOWSKI (CEIDG)
MACIEJ CZAJKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CZAJKOWSKI MACIEJ FIRMA P.H.U. JABOR - MACIEJ CZAJKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-01-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OŁAWSKA 36A1, PL-46-100, NAMYSŁÓW. Główny zakres działalności MACIEJ CZAJKOWSKI to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność pośredników turystycznych, działalność agentów turystycznych i inne. NIP CZAJKOWSKI MACIEJ FIRMA P.H.U. JABOR - MACIEJ CZAJKOWSKI: 6191841586. REGON CZAJKOWSKI MACIEJ FIRMA P.H.U. JABOR - MACIEJ CZAJKOWSKI: 30119831900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ CZAJKOWSKI
Więcej informacji o CZAJKOWSKI MACIEJ FIRMA P.H.U. JABOR - MACIEJ CZAJKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.