Zarząd firmy CYTARZYŃSKI JANUSZ P.U.H. OLTOMAX - JANUSZ CYTARZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ CYTARZYŃSKI (CEIDG)
JANUSZ CYTARZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CYTARZYŃSKI JANUSZ P.U.H. OLTOMAX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PRZEŁAJSKA 96A, PL-41-250, CZELADŹ. Główny zakres działalności JANUSZ CYTARZYŃSKI to Spalanie odpadów bez odzysku energii (PKD główne: 38.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP CYTARZYŃSKI JANUSZ P.U.H. OLTOMAX: 6251695190. REGON CYTARZYŃSKI JANUSZ P.U.H. OLTOMAX: 24004330200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ CYTARZYŃSKI
Więcej informacji o CYTARZYŃSKI JANUSZ P.U.H. OLTOMAX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.