Zarząd firmy Cyfrowy Detox - Pełka Maciej Andrzej, członek zarządu
Pełka Maciej Andrzej, członek zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
9 l. 6 mies. 24 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
10 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Pełka Maciej Andrzej jest w zarządzie KRS CYFROWY DETOX
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Pełka Maciej Andrzej jest również w zarządzie CYFROWY DETOX, która została założona 2016-03-17 i ma siedzibę przy UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS 91A, PL-91-341, ŁÓDŹ. KRS CYFROWY DETOX zajmuje się działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP CYFROWY DETOX: 9471986620. REGON CYFROWY DETOX: 36397607900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Pełka Maciej Andrzej
Pozostali członkowie zarządu
Gabriela Piasecka | członek zarządu |
Więcej informacji o CYFROWY DETOX
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.