Zarząd firmy Cukiernictwo i Handel Wiesław Zmudziejewski - Wiesław Zmudziejewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wiesław Zmudziejewski (CEIDG)
Wiesław Zmudziejewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CUKIERNICTWO I HANDEL WIESŁAW ZMUDZIEJEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIENKIEWICZA 22, PL-86-010, KORONOWO. Główny zakres działalności Wiesław Zmudziejewski to Produkcja pieczywa (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja lodów śmietankowych i pozostałych lodów jadalnych, produkcja sucharów, herbatników, konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, z wyłączeniem suplementów diety, substytutów mięsa, roślinnych substytutów dla jaj, nabiału i innych produktów mlecznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych i inne. NIP CUKIERNICTWO I HANDEL WIESŁAW ZMUDZIEJEWSKI: 5540082381. REGON CUKIERNICTWO I HANDEL WIESŁAW ZMUDZIEJEWSKI: 090111241.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wiesław Zmudziejewski
Więcej informacji o CUKIERNICTWO I HANDEL WIESŁAW ZMUDZIEJEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld