Zarząd firmy Cukiernia PTYŚ Mariusz Koprowicz - Mariusz Koprowicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Koprowicz (CEIDG)
Mariusz Koprowicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CUKIERNIA PTYŚ MARIUSZ KOPROWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 53A, PL-62-650, KŁODAWA. Główny zakres działalności Mariusz Koprowicz to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP CUKIERNIA PTYŚ MARIUSZ KOPROWICZ: 6661322376. REGON CUKIERNIA PTYŚ MARIUSZ KOPROWICZ: 36835451400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Koprowicz
Więcej informacji o CUKIERNIA PTYŚ MARIUSZ KOPROWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.