Zarząd firmy CUKIERNIA OLEŃKA S.C. O.L. SZYMAŃSCY wspólnik Marcin Szymański - MARCIN SZYMAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN SZYMAŃSKI (CEIDG)
MARCIN SZYMAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CUKIERNIA OLEŃKA S.C. O.L. SZYMAŃSCY WSPÓLNIK MARCIN SZYMAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 38, PL-58-302, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności MARCIN SZYMAŃSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP CUKIERNIA OLEŃKA S.C. O.L. SZYMAŃSCY WSPÓLNIK MARCIN SZYMAŃSKI: 8862771188. REGON CUKIERNIA OLEŃKA S.C. O.L. SZYMAŃSCY WSPÓLNIK MARCIN SZYMAŃSKI: 363376646.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SZYMAŃSKI
Więcej informacji o CUKIERNIA OLEŃKA S.C. O.L. SZYMAŃSCY WSPÓLNIK MARCIN SZYMAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.