Zarząd firmy Cukiernia KOCIE OCZKO Marek Kasperczyk - Marek Kasperczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Kasperczyk (CEIDG)
Marek Kasperczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CUKIERNIA KOCIE OCZKO MAREK KASPERCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-04-07 i ma swoją siedzibę pod adresem 330, PL-32-400, BORZĘTA. Główny zakres działalności Marek Kasperczyk to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP CUKIERNIA KOCIE OCZKO MAREK KASPERCZYK: 6812085797. REGON CUKIERNIA KOCIE OCZKO MAREK KASPERCZYK: 38858753300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Kasperczyk
Więcej informacji o CUKIERNIA KOCIE OCZKO MAREK KASPERCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych