Zarząd firmy CTI Centrum Teleinformatyczne Grzegorz Wróblewski - Grzegorz Wróblewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Wróblewski (CEIDG)
Grzegorz Wróblewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CTI CENTRUM TELEINFORMATYCZNE GRZEGORZ WRÓBLEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-05-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GOŹDZIKOWA 32, PL-07-410, OSTROŁĘKA. Główny zakres działalności Grzegorz Wróblewski to Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych (PKD główne: 62.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej, działalność w zakresie cyberbezpieczeństwa, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP CTI CENTRUM TELEINFORMATYCZNE GRZEGORZ WRÓBLEWSKI: 7582062473. REGON CTI CENTRUM TELEINFORMATYCZNE GRZEGORZ WRÓBLEWSKI: 14722971100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Wróblewski
Więcej informacji o CTI CENTRUM TELEINFORMATYCZNE GRZEGORZ WRÓBLEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych