Firma Creodidasko
Adres | UL. OSTROBRAMSKA 76, PL-04-175, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | gimnazjumjb.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych |
Numery rachunków bankowych |
PL43 1090 1883 0000 0001 3387 7061
PL44 1090 1883 0000 0001 3387 7043
PL73 1090 1883 0000 0001 3516 4293
PL76 1090 1883 0000 0001 3387 7049 PL95 1090 1883 0000 0001 3516 4285 |
Działalność PKD:
Firma CREODIDASKO została założona 2018-04-05 i obecnie mieści się przy UL. OSTROBRAMSKA 76, PL-04-175, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują nagrania muzyczne, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Creodidasko (REGON 36990167400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.