Zarząd firmy CREATIVE UNICORN Anna Jaskułowska - Anna Jaskułowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-11-01
Działalność gospodarcza Anna Jaskułowska (CEIDG)
Anna Jaskułowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CREATIVE UNICORN ANNA JASKUŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-10-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GENERAŁA SIKORSKIEGO 410, PL-95-040, KOLUSZKI. Główny zakres działalności Anna Jaskułowska to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP CREATIVE UNICORN ANNA JASKUŁOWSKA: 7731671511. REGON CREATIVE UNICORN ANNA JASKUŁOWSKA: 52331359900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Jaskułowska
Więcej informacji o CREATIVE UNICORN ANNA JASKUŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach