Zarząd firmy Creative Solutions Sylwia Domańska - SYLWIA DOMAŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SYLWIA DOMAŃSKA (CEIDG)
SYLWIA DOMAŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CREATIVE SOLUTIONS SYLWIA DOMAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ANNY WALENTYNOWICZ 21G18, PL-05-520, KONSTANCIN-JEZIORNA. Główny zakres działalności SYLWIA DOMAŃSKA to Działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie (PKD główne: 68.32.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową drewna i materiałów budowlanych, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP CREATIVE SOLUTIONS SYLWIA DOMAŃSKA: 1230439007. REGON CREATIVE SOLUTIONS SYLWIA DOMAŃSKA: 36712319000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SYLWIA DOMAŃSKA
Więcej informacji o CREATIVE SOLUTIONS SYLWIA DOMAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.