Zarząd firmy CREATIVE COMMUNICATION Halszka Gwiżdż - Halszka Gwiżdż, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Halszka Gwiżdż (CEIDG)
Halszka Gwiżdż prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CREATIVE COMMUNICATION HALSZKA GWIŻDŻ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 90, PL-64-603, LUDOMY. Główny zakres działalności Halszka Gwiżdż to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP CREATIVE COMMUNICATION HALSZKA GWIŻDŻ: 6060046374. REGON CREATIVE COMMUNICATION HALSZKA GWIŻDŻ: 30261096300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Halszka Gwiżdż
Więcej informacji o CREATIVE COMMUNICATION HALSZKA GWIŻDŻ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami