Zarząd firmy Creativa Aleksandra Cegiełka-Mendelbaum - Aleksandra Cegiełka-Mendelbaum, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-01
Działalność gospodarcza Aleksandra Cegiełka-Mendelbaum (CEIDG)
Aleksandra Cegiełka-Mendelbaum prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CREATIVA ALEKSANDRA CEGIEŁKA-MENDELBAUM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-01-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LETNISKOWA 13, PL-95-073, JEDLICZE B. Główny zakres działalności Aleksandra Cegiełka-Mendelbaum to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP CREATIVA ALEKSANDRA CEGIEŁKA-MENDELBAUM: 9471873040. REGON CREATIVA ALEKSANDRA CEGIEŁKA-MENDELBAUM: 10012877700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Cegiełka-Mendelbaum
Więcej informacji o CREATIVA ALEKSANDRA CEGIEŁKA-MENDELBAUM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.