Zarząd firmy COTTA Katarzyna Jakubik, GoSmart Katarzyna Jakubik - Katarzyna Jakubik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Jakubik (CEIDG)
Katarzyna Jakubik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą COTTA KATARZYNA JAKUBIK, GOSMART KATARZYNA JAKUBIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELONA POLANA 17, PL-87-134, ROZGARTY. Główny zakres działalności Katarzyna Jakubik to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej, opieka dzienna nad dziećmi, nauka języków obcych, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników i inne. NIP COTTA KATARZYNA JAKUBIK, GOSMART KATARZYNA JAKUBIK: 8792559387. REGON COTTA KATARZYNA JAKUBIK, GOSMART KATARZYNA JAKUBIK: 340716643.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Jakubik
Więcej informacji o COTTA KATARZYNA JAKUBIK, GOSMART KATARZYNA JAKUBIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby