Sprawozdania finansowe Copernicus Center Press
Dane bilansowe COPERNICUS CENTER PRESS
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 802 817,95 | 1 877 873,42 | 1 846 864,75 | 1 886 841,80 | 2 133 271,41 | 2 180 436,83 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 70 495,33 | 66 241,66 | 77 986,98 | 70 736,73 |
B. Aktywa obrotowe | 1 802 817,95 | 1 877 873,42 | 1 776 369,42 | 1 820 600,14 | 2 055 284,43 | 2 109 700,10 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 1 802 817,95 | 1 877 873,42 | 1 846 864,75 | 1 886 841,80 | 2 133 271,41 | 2 180 436,83 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 111 966,42 | 1 226 640,66 | 1 315 879,77 | 1 340 924,05 | 1 396 087,14 | 1 666 609,61 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 690 851,53 | 651 232,76 | 530 984,98 | 545 917,75 | 737 184,27 | 513 827,22 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | 545 104,74 | 737 184,27 | 513 827,22 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.