Firma Content Spot
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych |
Numery rachunków bankowych |
PL77 1140 1010 0000 4176 2300 1006
PL18 1140 1010 0000 4176 2300 1001
PL61 1140 1010 0000 4176 2300 1003
PL88 1140 1010 0000 4176 2300 1002 PL50 1050 1025 1000 0090 8325 8930 |
Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma CONTENT SPOT została założona 2011-08-22 i obecnie mieści się przy PLAC BERNARDYŃSKI 2-3, PL-02-901, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z filmami i nagraniami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Content Spot (REGON 22150085200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio