Zarząd firmy Content Production Technologies - Jakubowski Jan Józef, prezes zarządu
Jakubowski Jan Józef jest w zarządzie KRS CONTENT PRODUCTION TECHNOLOGIES
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jakubowski Jan Józef jest również w zarządzie CONTENT PRODUCTION TECHNOLOGIES, która została założona 2022-11-29 i ma siedzibę przy UL. ALEJA LOTNIKÓW POLSKICH 1, PL-21-045, ŚWIDNIK. KRS CONTENT PRODUCTION TECHNOLOGIES zajmuje się działalność związana z oprogramowaniem. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, badania naukowe i prace rozwojowe, działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations. NIP CONTENT PRODUCTION TECHNOLOGIES: 7123445542. REGON CONTENT PRODUCTION TECHNOLOGIES: 523782897.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jakubowski Jan Józef
Więcej informacji o CONTENT PRODUCTION TECHNOLOGIES
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.