Firma Content House
Adres | UL. ORLĄT LWOWSKICH 8, PL-31-518, KRAKÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | contenthouse.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL04 1050 1445 1000 0090 8087 8946
PL19 2490 0005 0000 4520 7665 0532
PL22 2490 0005 0000 4600 4937 4582
PL26 1050 1445 1000 0090 8087 8938 PL27 1050 1445 1000 0090 8087 8920 PL35 2490 0005 0000 4600 4415 5263 PL38 1050 1445 1000 0090 8093 3915 |
Działalność PKD:
Firma CONTENT HOUSE została założona 2015-10-13 i obecnie mieści się przy UL. ORLĄT LWOWSKICH 8, PL-31-518, KRAKÓW. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Content House (REGON 36272403900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,