Zarząd firmy Consulting-Research-Translations Jan Kazimierz Snakowski - Jan Snakowski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-10-01
Działalność gospodarcza Jan Snakowski (CEIDG)
Jan Snakowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CONSULTING-RESEARCH-TRANSLATIONS JAN KAZIMIERZ SNAKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 132, PL-35-006, RZESZÓW. Główny zakres działalności Jan Snakowski to Działalność związana z tłumaczeniami (PKD główne: 74.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację. NIP CONSULTING-RESEARCH-TRANSLATIONS JAN KAZIMIERZ SNAKOWSKI: 8131722643. REGON CONSULTING-RESEARCH-TRANSLATIONS JAN KAZIMIERZ SNAKOWSKI: 52677997300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jan Snakowski
Więcej informacji o CONSULTING-RESEARCH-TRANSLATIONS JAN KAZIMIERZ SNAKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.