Firma Consulting Procurement Management (CPM) Andrzej Grzywacz
Ocena | |||
Główna działalnośc | Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych |
Działalność PKD:
Firma CONSULTING PROCUREMENT MANAGEMENT (CPM) ANDRZEJ GRZYWACZ została założona 2018-10-25 i obecnie mieści się przy UL. MARII KONOPNICKIEJ 72, PL-84-230, RUMIA. Główna działalność firmy to roboty budowlane budynków mieszkalnych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pośrednictwo w usługach budowlanych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, specjalistyczne roboty budowlane budynków, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, twórczość, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Consulting Procurement Management (CPM) Andrzej Grzywacz (REGON 38166789000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje