Zarząd firmy CONSULTING Ida Von Mallek-Kurzydłowska - Ida Von Mallek-Kurzydłowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ida Von Mallek-Kurzydłowska (CEIDG)
Ida Von Mallek-Kurzydłowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CONSULTING IDA VON MALLEK-KURZYDŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-04-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. S. GROTA-ROWECKIEGO 21, PL-78-400, SZCZECINEK. Główny zakres działalności Ida Von Mallek-Kurzydłowska to Działalność psychologiczna i psychoterapeutyczna, z wyłączeniem lekarskiej (PKD główne: 86.93.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna odzieży, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP CONSULTING IDA VON MALLEK-KURZYDŁOWSKA: 6711572679. REGON CONSULTING IDA VON MALLEK-KURZYDŁOWSKA: 32025941100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ida Von Mallek-Kurzydłowska
Więcej informacji o CONSULTING IDA VON MALLEK-KURZYDŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.