Zarząd firmy Consulting Gospodarczy - Łatała Wiesław Tadeusz, prezes zarządu
Łatała Wiesław Tadeusz, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
17 l. 3 mies. 20 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
50 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-07-02
Łatała Wiesław Tadeusz jest w zarządzie KRS CONSULTING GOSPODARCZY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Łatała Wiesław Tadeusz jest również w zarządzie CONSULTING GOSPODARCZY, która została założona 2008-06-09 i ma siedzibę przy UL. SZLAK 67, PL-31-153, KRAKÓW. KRS CONSULTING GOSPODARCZY zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP CONSULTING GOSPODARCZY: 6772312961. REGON CONSULTING GOSPODARCZY: 120716731.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łatała Wiesław Tadeusz
Więcej informacji o CONSULTING GOSPODARCZY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.