Zarząd firmy CONSTRUCTION BETON AND STEEL POLAND Sławomir Laskowski - Sławomir Laskowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławomir Laskowski (CEIDG)
Sławomir Laskowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CONSTRUCTION BETON AND STEEL POLAND SŁAWOMIR LASKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-09-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WAŁBRZYSKA 31A3, PL-58-160, ŚWIEBODZICE. Główny zakres działalności Sławomir Laskowski to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. NIP CONSTRUCTION BETON AND STEEL POLAND SŁAWOMIR LASKOWSKI: 8842654137. REGON CONSTRUCTION BETON AND STEEL POLAND SŁAWOMIR LASKOWSKI: 52954047400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir Laskowski
Więcej informacji o CONSTRUCTION BETON AND STEEL POLAND SŁAWOMIR LASKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach