Zarząd firmy Consilio Web KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK - KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-10-31
Działalność gospodarcza KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK (CEIDG)
KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CONSILIO WEB KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA REYMONTA 10H58, PL-50-225, WROCŁAW. Główny zakres działalności KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, badanie rynku i opinii publicznej, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP CONSILIO WEB KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK: 5252786505. REGON CONSILIO WEB KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK: 383061051.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK
Więcej informacji o CONSILIO WEB KAROLINA PŁASKOWICKA-KOŚCIELNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.