Zarząd firmy Connectsphere - Miaskowski Jaromir, prezes zarządu
Miaskowski Jaromir jest w zarządzie KRS CONNECTSPHERE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Miaskowski Jaromir jest również w zarządzie CONNECTSPHERE, która została założona 2025-08-20 i ma siedzibę przy UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 13-8C, PL-20-002, LUBLIN. KRS CONNECTSPHERE zajmuje się doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność spółek pozyskujących finansowanie na rzecz innych podmiotów, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych i inne. NIP CONNECTSPHERE: 7123498231. REGON CONNECTSPHERE: 54249399700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Miaskowski Jaromir
Pozostali członkowie zarządu
| Łukasz Kozioł | prezes zarządu |
Więcej informacji o CONNECTSPHERE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.