Firma Conemi
| Adres | CYPRIANA KAMILA NORWIDA 2/4, PL-05-600, GRÓJEC | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | laterrazza.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Hotele i podobne obiekty zakwaterowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL82 1090 2590 0000 0001 4690 9192
PL10 1090 2590 0000 0001 4690 9227
PL38 1090 2590 0000 0001 4690 9208
PL36 1600 1286 1843 8903 7000 0001 |
Działalność PKD:
Firma CONEMI została założona 2002-10-28 i obecnie mieści się przy CYPRIANA KAMILA NORWIDA 2/4, PL-05-600, GRÓJEC. Główna działalność firmy to hotele i podobne obiekty zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hotele i podobne obiekty zakwaterowania, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Conemi (REGON 01195652000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

