Adres | UL. KAROLA SZAJNOCHY 14, PL-85-738, BYDGOSZCZ | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | condecor.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, cementu i gipsu |
Numery rachunków bankowych |
PL23 8142 0007 0046 2824 2000 0005
PL34 8142 0007 0046 2824 2000 0001
PL50 8142 0007 0046 2824 2000 0004
PL66 8142 0007 0046 2824 2000 0007 PL77 8142 0007 0046 2824 2000 0003 PL93 8142 0007 0046 2824 2000 0006 |
Działalność PKD:
Firma CONDECOR została założona 2010-09-13 i obecnie mieści się przy UL. KAROLA SZAJNOCHY 14, PL-85-738, BYDGOSZCZ. Główna działalność firmy to wyroby z betonu, cementu i gipsu. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, usługi reklamowe, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Condecor (REGON 34080709600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.