Sprawozdania finansowe Concept Ns
Dane bilansowe CONCEPT NS
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 11 919 481,86 | 14 780 892,01 | 13 960 338,07 |
A. Aktywa trwałe | 10 715 100,68 | 13 746 698,79 | 13 698 471,06 |
B. Aktywa obrotowe | 1 204 381,18 | 1 034 193,22 | 261 867,01 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 |
Pasywa razem | 11 919 481,86 | 14 780 892,01 | 13 960 338,07 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -13 983,12 | 517 146,59 | 814 498,46 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 11 933 464,98 | 14 263 745,42 | 13 145 839,61 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 9 930 565,60 | 11 766 621,11 | 12 612 415,65 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 002 849,38 | 2 497 124,31 | 533 423,96 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.