Zarząd firmy Computantis Małgorzata Ordowska-Klimaszewska - Małgorzata Ordowska-Klimaszewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Ordowska-Klimaszewska (CEIDG)
Małgorzata Ordowska-Klimaszewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą COMPUTANTIS MAŁGORZATA ORDOWSKA-KLIMASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PELPLIŃSKA 12A, PL-01-683, WARSZAWA. Główny zakres działalności Małgorzata Ordowska-Klimaszewska to Działalność rachunkowo-księgowa (PKD główne: 69.20.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP COMPUTANTIS MAŁGORZATA ORDOWSKA-KLIMASZEWSKA: 5251329912. REGON COMPUTANTIS MAŁGORZATA ORDOWSKA-KLIMASZEWSKA: 361614691.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Ordowska-Klimaszewska
Więcej informacji o COMPUTANTIS MAŁGORZATA ORDOWSKA-KLIMASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld