Zarząd firmy Commpol System Tomasz Kremer - Tomasz Kremer, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Kremer (CEIDG)
Tomasz Kremer prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą COMMPOL SYSTEM TOMASZ KREMER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-11-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 14A, PL-37-500, JAROSŁAW. Główny zakres działalności Tomasz Kremer to Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych. NIP COMMPOL SYSTEM TOMASZ KREMER: 7921005964. REGON COMMPOL SYSTEM TOMASZ KREMER: 65015852200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Kremer
Więcej informacji o COMMPOL SYSTEM TOMASZ KREMER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.