Sprawozdania finansowe Combo Marketing
Dane bilansowe COMBO MARKETING
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 281 115,16 | 261 762,85 | 237 718,68 | 404 173,41 | 398 606,60 | 605 737,12 |
| A. Aktywa trwałe | 52 516,69 | 25 116,73 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| B. Aktywa obrotowe | 228 598,47 | 236 646,12 | 237 718,68 | 404 173,41 | 398 606,60 | 605 737,12 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
| Pasywa razem | 281 115,16 | 261 762,85 | 237 718,68 | 404 173,41 | 398 606,60 | 605 737,12 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 142 891,62 | 110 934,21 | 128 960,74 | 230 264,47 | 340 381,32 | 492 317,29 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 138 223,54 | 150 828,64 | 108 757,94 | 173 908,94 | 58 225,28 | 113 419,83 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rekord na Wall Street. Odczyt PKB zaskoczył rynek
Amerykańskie indeksy giełdowe wzrosły we wtorek, a indeks S&P 500 zakończył dzień na historycznym szczycie. Do wzrostów przyczyniła się seria danych makroekonomicznych, w tym odczyt PKB, który
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
Santander Bank Polska przejdzie rebranding w II kwartale 2026 r.
Erste Bank Polska - tak od 22 stycznia będzie się nazywać Santander Bank Polska. Na ten dzień zostało zwołane walne zgromadzenie akcjonariuszy banku.