Zarząd firmy COLOUR CONCEPT JOANNA HAMRYSZCZAK - JOANNA HAMRYSZCZAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-04-01
Działalność gospodarcza JOANNA HAMRYSZCZAK (CEIDG)
JOANNA HAMRYSZCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą COLOUR CONCEPT JOANNA HAMRYSZCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ERAZMA JERZMANOWSKIEGO 12/66, PL-30-836, KRAKÓW. Główny zakres działalności JOANNA HAMRYSZCZAK to Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gier i zabawek, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP COLOUR CONCEPT JOANNA HAMRYSZCZAK: 6792745232. REGON COLOUR CONCEPT JOANNA HAMRYSZCZAK: 38019506400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA HAMRYSZCZAK
Więcej informacji o COLOUR CONCEPT JOANNA HAMRYSZCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.