Zarząd firmy COFFEE&TEA HOUSE PIOTR ORZYŁOWSKI - PIOTR ORZYŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR ORZYŁOWSKI (CEIDG)
PIOTR ORZYŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą COFFEE&TEA HOUSE PIOTR ORZYŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-03-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WISZNIEWSKIEGO 4, PL-08-110, SIEDLCE. Główny zakres działalności PIOTR ORZYŁOWSKI to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP COFFEE&TEA HOUSE PIOTR ORZYŁOWSKI: 8211377622. REGON COFFEE&TEA HOUSE PIOTR ORZYŁOWSKI: 36671809900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR ORZYŁOWSKI
Więcej informacji o COFFEE&TEA HOUSE PIOTR ORZYŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.