Zarząd firmy COFFEE&BOOK KATARZYNA JANIKOWSKA - KATARZYNA JANIKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA JANIKOWSKA (CEIDG)
KATARZYNA JANIKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą COFFEE&BOOK KATARZYNA JANIKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-09-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 6, PL-32-065, KRZESZOWICE. Główny zakres działalności KATARZYNA JANIKOWSKA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP COFFEE&BOOK KATARZYNA JANIKOWSKA: 5130208322. REGON COFFEE&BOOK KATARZYNA JANIKOWSKA: 52295803500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA JANIKOWSKA
Więcej informacji o COFFEE&BOOK KATARZYNA JANIKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.