Sprawozdania finansowe Codega
Dane bilansowe CODEGA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 010 562,53 | 4 183 366,02 | 4 351 478,56 | 3 936 229,63 | 3 163 146,48 | 4 337 197,67 |
A. Aktywa trwałe | 63 755,53 | 56 153,46 | 74 940,65 | 50 481,03 | 37 524,07 | 27 445,33 |
B. Aktywa obrotowe | 1 946 807,00 | 4 127 212,56 | 4 276 537,91 | 3 885 748,60 | 3 125 622,41 | 4 309 752,34 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | 0,00 |
Pasywa razem | 2 010 562,53 | 4 183 366,02 | 4 351 478,56 | 3 936 229,63 | 3 163 146,48 | 4 337 197,67 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 023 345,29 | 1 330 933,01 | 1 669 326,84 | 2 611 412,36 | 2 879 068,21 | 3 598 550,84 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 987 217,24 | 2 852 433,01 | 2 682 151,72 | 1 324 817,27 | 284 078,27 | 738 646,83 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | 671 097,89 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.