Zarząd firmy CLINICAL TRIALS CONSULTING MARCIN WIECZOREK - MARCIN WIECZOREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN WIECZOREK (CEIDG)
MARCIN WIECZOREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CLINICAL TRIALS CONSULTING MARCIN WIECZOREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-08-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJCIECHOWSKA 43M, PL-20-704, LUBLIN. Główny zakres działalności MARCIN WIECZOREK to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badanie rynku i opinii publicznej, działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą, działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie pozostałej opieki zdrowotnej, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP CLINICAL TRIALS CONSULTING MARCIN WIECZOREK: 7120315572. REGON CLINICAL TRIALS CONSULTING MARCIN WIECZOREK: 43262041000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN WIECZOREK
Więcej informacji o CLINICAL TRIALS CONSULTING MARCIN WIECZOREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych