Firma Clevertech Eastern Europe
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL60 1020 3176 0000 5802 0289 4673
PL65 1050 1953 1000 0090 3262 5809
PL66 1050 1953 1000 0090 3262 5791
|
Działalność PKD:
Firma CLEVERTECH EASTERN EUROPE została założona 2021-12-09 i obecnie mieści się przy UL. ZEMBORZYCKA 59F-L8, PL-20-445, LUBLIN. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, realizacja projektów budowlanych budynków, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, telekomunikacja przewodowa, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie książek i periodyków, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Clevertech Eastern Europe (REGON 52065047400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych