Zarząd firmy CLEARTECH BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI - BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI (CEIDG)
BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CLEARTECH BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDNA 5A19, PL-00-405, WARSZAWA. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agencji informacyjnych, działalność portali internetowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP CLEARTECH BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI: 8371616076. REGON CLEARTECH BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI: 14264348100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI
            
                    Więcej informacji o CLEARTECH BARTŁOMIEJ ZDANOWSKI
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
