Zarząd firmy CLASSIC PARKIET KATARZYNA KURYLAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ - KATARZYNA KURYLAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA KURYLAK (CEIDG)
KATARZYNA KURYLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CLASSIC PARKIET KATARZYNA KURYLAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. TADEUSZA REJTANA 67, PL-35-326, RZESZÓW. Główny zakres działalności KATARZYNA KURYLAK to Posadzkarstwo (PKD główne: 43.33.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu do użytku domowego i ogrodniczego, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych i inne. NIP CLASSIC PARKIET KATARZYNA KURYLAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 8191647141. REGON CLASSIC PARKIET KATARZYNA KURYLAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 36311844700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA KURYLAK
Więcej informacji o CLASSIC PARKIET KATARZYNA KURYLAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.