Sprawozdania finansowe Cks Poland
Dane bilansowe CKS POLAND
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 13 430 269,90 | 20 719 425,96 | 21 542 122,48 | 22 251 218,37 |
A. Aktywa trwałe | 10 932 379,67 | 20 641 462,19 | 21 464 158,71 | 22 173 254,60 |
B. Aktywa obrotowe | 2 497 890,23 | 77 963,77 | 77 963,77 | 77 963,77 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 13 430 269,90 | 20 719 425,96 | 21 542 122,48 | 22 251 218,37 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 138 201,63 | 1 135 464,21 | 1 464 609,03 | 1 680 153,22 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 13 292 068,27 | 19 583 961,75 | 20 077 513,45 | 20 571 065,15 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 13 120 385,11 | 19 546 328,48 | 20 039 880,18 | 20 533 431,88 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 171 683,16 | 37 633,27 | 37 633,27 | 37 633,27 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
PKO BP widzi dobre perspektywy dla Polski
Inflacja w Polsce niebawem spadnie do celu NBP, wyceny akcji na giełdzie będą dalej rosnąć, a rentowności obligacji skarbowych spadać - tak na najbliższe 4-5 kwartałów zapatruje się największy polski

Przejęcie spółki IT nie spodobało się NIK
Kontrolerzy NIK uznali, że przejęcie przez Lasy Państwowe prywatnej spółki informatycznej było niegospodarne i niecelowe. Za niegospodarne i nierzetelne uznali jej późniejsze dokapitalizowanie.

Porażka fiskusa w Sejmie. Przedawnienie podatków będzie korzystne dla firm
Mimo oporu Ministerstwa Finansów sejmowa Komisja ds. Deregulacji głosami opozycji oraz Polski 2050 i PSL przyjęła przepisy istotnie ograniczające władzę skarbówki.